Bölüm Özgörev (BÖZ):

 

BÖLÜM ÖZ GÖREV (BÖZ)

MİSYON

Kurumsal değerlerimizi sahiplenen, yaratıcı ve eleştirel düşünen, yardımsever, etik değerleri önemseyen, doğa ve çevre bilinci gelişmiş, bilimsel, sosyal ve kültürel becerileri ve özgüveni ile üstleneceği mesleki ve sosyal sorumlulukları başarıyla yerine getirebilecek bireyler yetiştirmek. Evrensel değerler çerçevesinde, mesleğin etik değerlerini benimsemiş ve bu ilkeler doğrultusunda topluma rol model olabilecek, bilgi birikimini paylaşan, öğreten, spor eğitimi verebilen, yaratıcı, eleştirel düşünceye sahip, beceri ve motivasyonu güçlü, sürekli değişen dünya düzenine uyum sağlayabilen, çağdaş, sorgulayıcı, empatik becerileri güçlü, insan ve tüm canlıların haklarına ve etik değerlerine saygılı eğitimci bireyler yetiştirmeyi görev edinmiştir.

 

VİZYON

 

Eğitim ve öğretim deneyimini yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımlarla zenginleştirerek, araştıran     uygulayan, mesleki açıdan yetkin, donanımlı, toplumsal değerlere saygılı bireyler yetiştiren, ulusal ve uluslararası alanda bilimsel ve sosyal tanınırlığı yüksek ve alana öncülük eden, ülkemizin en iyi Beden Eğitimi Öğretmenliği bölümleri arasında yer almak. Kazandığı bilgi ve becerileri uygulamaya yansıtabilen, üstün nitelikli beden eğitimi öğretmeni yetiştirmek, akademik, bilimsel ve sportif faaliyetlerimizle daha iyi bir geleceğin şekillenmesine katkıda bulunmak, vizyonumuzun ana ögelerini oluşturmaktadır.

   Bölümümüz vizyonuna ulaşmak için aşağıdaki temel değerler ve ilkeler ana hatlarımızı oluşturmaktadır.

Temel Değerler ve İlkeler

  • Bilimsellik ve etik değerlere bağlılık, 
  • Liyakat,
  • Katılımcılık, 
  • Eşitlik,
  • Dürüstlük, doğruluk,
  • Sorumluluk bilinci, 
  • Yeniliğe ve gelişime açıklık, 
  • Mükemmeliyetçilik,
  • Doğaya ve çevreye saygılı olma.
  • Eğitimde ve araştırmada kendini yenileyen
  • Öğrenci odaklı,
  • Akılcı, analitik, eleştirel düşünceye yönlendiren, benimseten,
  • Temel hak ve özgürlükleri savunan,
  • Kamusal ve sosyal sorumluluğu önemseyen,
  • Sosyal sorumluluk projelerinde aktif olarak yer alan,
  • Paydaşlarla sürekli iletişim halinde olan
  • Mezunlarla bağını güçlü ve sürekli kılan,